Veckans to-do list.

Måndag: Jobbat 11-15
Tisdag: Jobbar 10-14
Onsdag: Ledig så det blir shopping i nkp med Laura.
Torsdag: Jobba 11-15
Fredag: Jobba 10-15
Lördag: Jobba 10-15
Söndag: Ingen aning.

Detta är det jag vet att jag ska göra, men vad som händer mer under dagarna än jobb har jag ingen aning om, men det märks ju, inte sant? Jobbet idag gick bara bra, var bara så trött så jag hade ingen som heslt lust med att jobba, men ibland är man ju tvungen..buhu. Nej nu ska jag nog ta o måla nån vägg i min lillebrors rum så det blir klart där inne någong gång, har stått halv målat nu i ca två-tre veckor. Vi hörs senare!

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: LIFE BY Marielle

fullspäckad jobbvecka :)

(svar) nej italien vore inte helt fel :)

2008-05-19 @ 18:32:56
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0