Underbart väder,

Vädret idag har varit toppen, jag har dock inte kunnat legat ute och solat nätt eftersom jag har jobbade 12.17 idag. Rätt tråkigt att gå inne i en klädbutik en sådan solig dag, men det är det väl för alla som jobbar eller går i skolan, när det väl är fint väder så vill man väl tillbringa dagen ute. Skönt för alla som kan det. Men i helgen, då blire allt att vara uta o sola så mycket som det bara går, om det är fint väder villsäga. Har ni några planer för helgen?
Hey, ni som läser, släng in en kommentar lite då och då, vill gärna se vilka mina läsare är ;)

image24
image25
image26

Bild 1 ; Laura o Jag
Bild 2 ; Jag o Laura
Bild 3 ; Jag o Amy


Bilder från sommaren 07 :)
Saknar sommaren o
saknar er sötisar,
kom hem nu!<3

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0