Trosaportensdag!

Yes, idag har det varit trosaportens dag så jag åkte på att jobba på essges i 5 timmar! Men det gjorde inte så mycket, det var bara trevligt o träffa lite folk o så:) Det var studsmatta o lek för dom minder utan för essges o järn o färg o sen var det även en oskester där.. Vi hade tipspromenad o sen en picnickkorg som kunderna fick buda på o den som budade högst vinner korgen:) Och det råkade bli min familj:P Min "plaspappa" eller vad man ska säga budade 610 kronor så den vart våran:) I den finns två stycken bio biljetter (hoppas på att jag får dom;) haha) sen lite smått o gott från mat till godis, och även en keramik skål o koppar, riktigt fina saker! När jag slutade så träffade jag mina bruds som nyrligen handlat hos oss, vi snackade o sånt mys i solen! Blir kanske att träffa dom senare oxå, hoppas!<3
Nu sitter man bara här igen men musik som spelas från högtalarna, rikigt trevligt faktiskt! Och vädret, åh, det är ju bara för skönt med sol :) Dock blåser det lite, men kallt är det iallafall inte:) Hoppas på sånt här väder ett tag framöver nu, gör inte ni det?:)
 
image65

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0