Tisdag.

Vart på Essges idag igen 10.00-15.00, det har varit rätt lugnt där idag emot vad det brukar vara. Det kom även en försäljare idag så vi beställde lite nya kläder till butiken, rikgit söta var dom allt! Nu har jag kommiy hem och sitter mest bara här, kommer inte på nått annat speciellt som jag vill göra så det får bli att spendera tiden framför datan.

Konstigt..fick ett par kommentarerpå bdb idag på ett par gammla bilder av en anonym, undra vem det kan vara:O Jag hatar när folk skriver anonymt! www.mattsson-a.bilddagboken.se om ni vill kika in där;) Nej, nu orkar jag verkligen inte blogga mer för stunden, jag återkommer med nytt blogg inlägg lite senare. Vad tycker ni är kul att läsa i en blogg? ge mig tips!

Later!

image21

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0