Sådär ja, beställt och klart!

image4image5
Denna söta bikini fast i den ljusblå/vita färgen 159 kr

image6
Och även denna gulliga bikini som oxå kostade 159 kr

image7
Hittade även en del söta underkläder, beställde denna för 109 kr

image8
Och titta klänningen, snart är den min. Bara 98 kr

image10
Sen så passade jag på att hanlda dessa brillor, 79.50 kr

Jag är verkligen nöjd men allt jag beställt idag, nu är det bara och
vänta på att dom kommer hem till mig oxå ;) Hoppas allt passar bra
och att det sitter bra så jag slipper skicka tillbaka o byta o sånt,
det är bara jobbigt. Men vi hoppas på det bästa, right?
Vad tycker ni läsare om dessa söta plagg?

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0