Så här trött har jag nog inte varit på länge.

Lördagen: Jag gick upp klockan 08.00 för att göra mig i ordning in för jobbet som började kl 10.00. Det var mycket folk o mycket att göra. Jga slutade kl 15.00 och då gick jag hem o satt mig vid datan bara o sen pratade jag en hel del med pappa och bara hade det trevligt. Och sen så ringer annica o så har det självklart strulat med deras pengar så dom kommer inte hem med bussen.. Vi hade tänk föra över pengar men det gick inte för pappa och annica hade nämligen olika banker. Vi försökte på massa sätt men inget verkade vilja funka, så jag o pappa fick helt enkelt sätta oxx i bilen och åka till halmstad för att hämta min lillebror o annica.. Vi åkte från trosa vid kl 20.00 och vi kom fram i getinge ca 01.30. Då träffade jag erko (föredettapojkvännen) på en cigg o prata lite.. Sen gick jag in till annica o bara tog det lugtn ett tag sedan så åkte vi hem igen nånstand mellan 02.30 och 03.00.. Vi kom iallafall hem till trosa vid klockan 08.30 i morse, så gissa om jag var trött efter att ha åkt bil fram o tillbaka till halmstad.. jag hade iallafall möjlighet o somna i 30 min i bussen, men stackars pappa som fick köra hela vägen.. Anyway, jag gick o lade mig kl 10.00 idag och så vaknade jag 15.30. Det var skönt att få sova lite efter den långa bilresan under natten. Anyway, så kan det bli ibland. Kollade ni alla på eurovision? :) Hur gick det isf?

image67

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: jane

jo, jag med:) Men snart snart! Hur är det med dig annars? Puss

2008-05-25 @ 21:31:42
URL: http://janekekki.blogg.se
Postat av: jane

Vad bra;:) Jorå. det är bara fint tack:)

2008-05-25 @ 22:15:31
URL: http://janekekki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0