Onsdag & bara 6 dagar kvar!

Sådär ja, fixad och klar för att snart gå till tryckeriet och sendan vidare till farmor och farfar för att äta lite lunch innan jag börjar att jobba! tiderna idag är 14-18, sen direkt efter jobbet så blir det faktiskt att åka med pappa till södertälje, ska nämligen hämta minmobil som kom dit igår nu, den har ju varit inne på lagning pga att ingen hörde vad jag sa och knapparna lossnade, hoppas bara den håller längre denna gångn, för jag tycker verkligen om mobilen hur mycket som heslt, modellen och allt, men att den går sänder gillar jag deffenitivt inte! Anway, det känns som om jag måste börja dra mig bortåt mot tryckeriet nu så vi hinner i tid till lunchen. Jag kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag börjar jobba, annars så får det bli ett lite senare i kväll då jag har tid. YAY, dom kommer hem om 6 dagar!:)<3

Over and out.

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0