Nyköping.

Idag vaknade jag upp hemma hos Laura kl 07.00, steg upp nästan direkt, gjorde oss i ording käka lite frukost, tog en kopp kaffe osv. Sen kl 08.55 så gick våran buss til nyöping och på den bussen satt massvis av söta dagisbarn som skrek o hade sig, det var minde sött haha, ingen bra start på morgon när man är trött o höra massa skrik hit o dit, men söta var dom allt! När vi kom till nyköping satt vi igång med shoppingen direkt, hittade kläder på första affären vi  gick in på, så jag kännde redan på att det skulle bli en bra shopping dag, och jajamensan, det vart det allt! Sen tog vi även en sväng förbi tessin skolan o hälsade på några av dom gammla klasskompisarna, dom första som mötte mig utanför skolan var Cristian Jerry o Tilda, dom kom springandes i full fart mot mig o krama om mig, jag har verkligen saknat er så sjukt mycket!<3 (För er som inte vet så hoppade jag av skolan i februari detta år) Sen efter att ha varit ute ett tag så gick vi in en sväng i skolan o där träffade jag massa andra, som tex Matilda o Anton, mycket kul o träffa er med, saknar er massooor!<3 Sen begav sig jag o laura ner mot centrum igen, men vi stannade till på vägen o käkade lite mat, det satt fint i magen ska ni veta! Sen forsatte vi att shoppa o hittade en hel del med fina saker. Se klockan 17.00 så åkte vi med bussen hem för då hade vi hittat det vi ville ha o var helt nöjda med shoppingdagen i myköping. När jag kom hem så käkade jag lite med pappsen o nu sitter jag hos mamma, sprang över hit för att hämta lite saker bara, ska närsomhelst tillbaka hem till pappa o titta på någon film tillsammans med honom, känner för en slö kväll ikväll, fär jag är verlkligen helt slut i kroppen, o mina fötter är lessna för dom har fått lidigt mycket idag:/ Jag har tyvärr inga bilder på kläderna ännu, men dom kommer jag nog hinna ladda upp i morgon, så håll ut :) Ja om jag kortfattar allt så vill jag bara komma fram till att min dag har varit helt toppen, tack för att du gjorde den så bra Laura<3
Hur har eran dag varit?

image52

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Jonna

vacker bild:)

2008-05-21 @ 21:19:03
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Robin

Den har varit underbar :D hur har din varit då? :P

2008-05-22 @ 00:26:49
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0