Måndag.

Gick upp 09.30 idag för att fixa mig inför jobbet som börjar kl 10.00. Slutar klockan 15.00 idag så det är inte en sån lång dag skönt nog :) Får se vad som händer för kul på jobbet idag då och om det kommer mycket kunder, det är alltid roligt! Nu ska jag snart springa ser till trossen och handla någon lunch till idag sen fortsätter ja vidare till jobbet, det tar ju bara 5 min för mig att ta mig dit så ;) rätt skönt! När jag har slutat jobbet så har jag ingen aning om vad som händer riktigt, kommer säkert vara lite seg efter allt beroende på hur myxket det är att göra idag så det kanske blir en liten slödag framför tv med nån bra film, pappa och någon god mat :) Anway, nu måste jag sluta blogga och fixa det sista så jag kommer iväg i tid :) Bloggar senare igen! Ha en fin måndag!

image19
125 kr, ge mig! :)

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0