Leona Lewis måste skärpa sig? What? :O

Jag läste nyss lite på olika ställen och sen hittar jag lite om leona lewis som jag läste igenom.. The sun hade skrivit:
"Det räcker tydligen inte att vara fager som få, ha en otroligt talang och hit-singeln Bleeding love i bagaget för att slå i staterna. Nu måste Leona Lewis ligga i hårdträning för att lyckas med karriären i USA."
Och några i hennes team tycker att hon måste bli lite sexigare om hon nu skulle vilja ha en lika lång kariär som maria carey, janes jackson eller madonna så the sun tycker att leona lewis utseende måste poleras lite. Så leona lewis har anlitat en personlig tränare nu som blandannat har hjälp maria carey att tappa ett par kilon. Ibland tycker jag dom tänker så sjukt att man måste se s himla perfekt ut för att bli jätte populär eller skit. Jag tycker inte det är några fel alls på leona lewis, hon är söt och har en fin kropp, inte behöver hon väl banta? Jaja, vad tycker ni om detta?

image17

image18

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0