Kaffe & musik, snart jobb.

Godmorgon, steg upp för 1 timma sen, hoppade in i en dusch och sådär. Nu sitter jag framför datan med lite musik och en kopp kaffe, inte helt fel må jag säga :) Sen klockan två så blir det att gå bort till essges och jobba till kl 18. Sen blir det hem igen och bara ta det lugnt framför datan eller tvn skulle jag tro.

Gårdagen var toppen, laura o amy kom hem så jag åkte till vagnhärad för att träffa dom, hälsa dom välkommna hem o allt :) Har saknat dom massvis ju. Stephie var oxå där:) Amy o Lauras mamma kom sen så bjöd hon oss på pizzan, tack för god mat sandra:)  Sen tog vi det bara lugnt hemma hos amy o laura:) Sen åkte jag hem vid åtta tiden o la mig i soffan nån timme sen kröp jag ner i sängen och somnade nästan direkt. Tack för en mysig dag tjejor<3

Nej nu måste jag fixa mig lite innan jag ska iväg, käka o så :) men vi hörs senare! Have a nice day=)

image28
Cypern!
1 månad o två dagar kvar, längtar!<3

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: LInda

Du får ta adressen från en bild på internet och sedan skriva in den som bakgrund där du redigerar din stilmall. Är inte så bra på att förklara men om du inte vet hur man redigerar stilmallen kan det bli lite svårt ;)
Så får du iaf en bakgrund!

2008-05-15 @ 20:46:01
URL: http://liendea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0