Jobb sen vagnhärad!

Jobbat 10-15 idag, allt gick galant som det nästan alltid gör! :) När jag kom hem så kollade jag bara buss o hämtade pengar o sen satt jag mig på bussen mot vagnhärad för att träffa Laura, roligt. Vi drack kaffe i fikade med kakor o massa gottis, mums. Var där i några timmar sen  åkte jag hemmåt igen för att käka osv. Nu tänkte jag passa på o uppdatera lite snabbt. Mamm väntar på mig i soffan, vi ska hyra en film o ha lite "myskväll" eller vad man ska kalla det. Lillebror är ju hos pappa över natten så vi är hemma själva nu, rätt skönt o kunna ha en kväll ensam med henne, vad  på i kväll?

Bilder kommer senare!

image70

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Robin

roligt att du gillar den :D Sov gott :) kram

2008-05-26 @ 23:54:23
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0