I love it ;)

Vaknade i morse kl 07.20 o märkte att min bror inte stigit upp ännu så jag flög upp ur sängen o väckte honom så han skulle hinna till sin praktik som böjar kl 08.00, när jag väl fått liv i han så gick jag ner o satt på lite kaffe som i sen drack ute i solen på våran framsida, riktigt mysigt var det. Sen kom även mamma upp o drack en kopp kaffe med oss. Sen gick lillebror bort mot sin praktik. Hihi, jag skickade fyra likadana sms till Laura i morse "Godmorgon gumman. Dags o vakna, solen skiner, hihi puss." Ja, hon vaknade tydligen av det o kunde inte somna om igen så hon är uppe nu oxå, förlååt att jag väckte dig tjejen<3 Nej ni, en kopp kaffe till skulle inte sitta fel;) Och det är sooool ute, i just love it!
image77
No make-up !


image78

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0