Helt slut efter att ha prissatt kläder.

Ja, rukbiken till inlägger säger väl det mesta..Jag är verkligen helt slut efter att ha prissatt kläder hela dagen.. Det var mängder av nya kläder som hade kommit in underb veckan, kulkul! Anyway, nu har jag iallfall kommit hem och jag ska nog bara ta det lugnt o vänta på att pappa kommer hem så vi sedan kan fixa någon mat tillsammans. sen senare blire antagligen hem till mamma för att se på sanningens ögonblick! Jaja, nu ska jag gå o göra lite nytta här hemma!
Här kommer en bild på dagens outfit;
image53

Klänning från gina tricot
Legging från HM.

Detta var två av plaggen jag köpte igår,
köpte såklart lite mer o dom kommer jag
att lägga in bilder på om ett tag :)

Vad tycker ni om min outfit idag?



Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: jen

Jätte fint!
Vart jobbar du?

2008-05-22 @ 16:56:17
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Amanda svarar

JA
så sjukt fint, ha det bra :)

2008-05-22 @ 16:59:50
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0