Här kommer kläderna!

Yes, nu tar jag mig tid till att ladda upp bilder på resten av det jag handlade i nyköping igår! :)

image54
Dessa söta leggings i olika färger o + dom lila som jag hade på bilden utav dagns outfit. Från HM o Gina tricot !

image55
Ett linne "you make me wanna shout" från Gina tricot !

image56
En klänning men en hel del olika färger på ,
från åhlens ! (tyckte det var snyggt när det bara
var ett axelband!)

Sen köpte jag även en ring från lindes med en stjärna på , dom hänger o diglar lite hur som helst,
glömmde ta kort på den, men den kanske kommer in i nått inägg framöver, det lär ju märkas!
Och sen köpte jag ju även det som jag hade på dagens outfit i inägget innan.
Som jag oxå sagt innan : jag är en färgglad typ, och det kanske ni har märkt vid det här laget? Eller? :)
Så...Vad tycker ni om kläderna? iI love them!

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det randiga linnet va dösnyggt =)

2008-05-22 @ 17:45:08
Postat av: Nettan

Svar: Tack tack:)

2008-05-22 @ 18:59:58
URL: http://nettaanz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0