Good morning everyone.

Sovit gott? Det har verkligen jag gjort, ville helst inte kliva upp ur sängen idag när klockan ringde för att jag sov så skönt. Men tyvärr så kunde jag ju inte ligga kvar o dra mig eller sova vidare, ska ju nämligen iväg o jobba idag, buhu, jag orkar verkligen inte, jag vill bara vara hemma o ha en sån slö-mys.dag ni vet! Men det får jag väl ta på onsdag då jag är ledig, skönt! Har nästan nyss kommit ut från en dusch och hunnit att på mig kläder.

Svarta Lee jeans - from essges
Vit blus - from essges
Halsband - from hm.

Kankse kommer in med enb bild senare, tror inte jag hinner det nu.

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe, föna håret o sminka mig lite sen är det dags att rusa iväg till essges. Jag jobbar 11-15 idag så jag uppdaterar bloggen nånstans efter 15, kika in då vettja. Ha en toppen dag allesammans!

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Robin

3 sköna hip hop / R&B låtar att lyssna in på min blogg om du har lust :)

2008-05-19 @ 13:51:44
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0