En liten presentation.

Efetrsom att bloggen är ny och folk kanske inte rikgit vet vem jag är så tänkte jag att jag skulle skriva en liten kort presentation om mig själv, men förvänta er inge stort för nu blire bara lite, sen får ni veta mer om mig, mitt liv, vad jag tycke osv i andra inlägg, tänker i nte ta allt på samma gång så:)

Namn: Anette Elisabeth Mattsson.
Kallas: Nettan.
Ålder: 17 blir 18 i år.
Klädstil: Tunika, klänningar, byxor osv.
Intressen: Vänner, familj, myskvällar, partyn.
Singel: Japp, sen 3 månader tillbaka.
Ögonfärg: Blå grön.
Familj: Mamma, pappa, lillebror, o mammas nya kille tommy.
Djur: 5 katter hos mamma, 1 hund hos pappa.

Jaja, det var lite smått :) Orkar inte skriva mycket mer nu, för jag ska nämligen kika runt lite på bekini nu som jag tänkte beställa idag eftersom det är ca 1½ månad kvar tills jag åker utomlands med familjen, ska bli underbart!
Bloggar senare så får ni nog se vad jag beställt oxå :) Have a nice day people:)



Later!

Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Emma

ha en bra dag!=)

2008-05-03 @ 15:38:23
URL: http://tjej89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0