Drinking a beer and have a laugh,

it's only friday once a week.

Har inte hunnit med så jätte mycket hemma eller så idag. Har jobbar 10-15, prissatt nya kläder o sånt. Sen när jag slutatde så tog jag mig en promnix ner på stan för att hätma ut ett oaker med bikini o lite nya kläder som jag och mamam beställt. Allt satt rikigt bra o jag kan verkligen säga att jag är nöjd med det jag beställt. Nu ska jag nog bara ta det lugt ett tag, sen så får vi se om jag o några vänner kanske tar någon öl tillsammans o bara har det mys eller om det blir en lugn hemma kväll med pappa o kanske ett besök hos min farmor som är själv förtillfället.. Anyway, det visar sig hur dagen kommer se ut och hur den slutar, inte sant? ;) Blire inget med vännerna i kvälls å blir det deffenitivt det i morgon! Ha en bra fredag allesammans, så uppdaterar jag nog lite senare om jag har tiden till det.

Tyvärr kan jag inte lägga in en bild på dagens outfit just nu, det går nämligen inte att lada in bilder överhuvudtaget just nu, det är nått fel på det, men det kommer nog en bild på dagensoutfit i nästa inlägg:)

Later.

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0