1 måndad kvar, sen drar vi!

1 månad, dvs 31 dagar, då jäklar :) Yas, jag mamma lillebror o tommy drar tll cypern den 16 juni, det är exakt en månadg kvar idag, 31 hela dagar. Wiho så jag längtar, det ska bli massa kul. Ayia napa, sunwing resort, där ska vi hålla hus i 2 veckor! :) Anyway, jag kom hem från essges för ett tag sen, har jobbat 5 timmar idag, prissatt kläder och så. Nu ska jag snart hoppa in i en dusch och fixa mig in för kvällen då jag ska vara hemma hos amy o laura med alla tjejor, ska faktiskt bli rikigt mysigt! Nej nu ska jag dra mig från datan och göra lite nytta, vem vet, det kanske kommer ett inlägg innan jag drar til vagnhärad :) ha det toppen!

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0