Yepp.

Usch, fy på mig, jag har verkligen börjat slarva med o uppdatera bloggen igen, det måste bli ändring på det, jag har ju sagt till mig själv att uppdatera en gång om dagen iallafall. Men nu på måndag så åker jag med familjen till cypern i två veckor, och då kasnke det inte kommer bli så mkt uppdatering, kanske lite då och då, men varje dag tror jag inte det blir, för jag ska bara ligga i slappa på stranden o bli brun, bada, äta gott, festa, kika på lite i limebar, shoppa osv:) anyway, nu har jag inte tid med bloggandet längre, nu blire packning! ses o hörs!

Grattis på 18 årsdagen johan!<3
duärunderbar!



Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0