Tillbaka om två veckor!

Yes, nu sitter jag uppe i mitt rum med datan i knät o lite musik som kommer ur mina hörlurar.. Det vart lite krångel med Tommys pass så vi måste åka lite tidigare o fixa det.. så vi åker hemmifrån kl 04.00.. och sen går planet 07.50 , Det känns lite onödigt att sova, jag menar klockan är ju redan 01.00. Det ska verkligen bli super kul att få komma till cypern igen, det var ju två år sen jag var där sisst nu. Åh, allt är säkert lika underbart där, det är det alltid, jag lovar!
Jaja, jag kommer nog inte att uppdatera så mycket i bloggen nu under två veckors tid. Men vem vet, nån kväll kanske man får tid till att sitta vid datan på hotellet, då kanske man hinner uppdatera in ett inlägg. Anyway, nu måste jag grejja lite med hanbagaget! Ha det bra!





Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0