Tar det lugnt med lite skön musik

och tankar runt omkring.

Vaknade kl 09.00 idag o var bakis, buhu, inte det roligaste! Men sen runt elva snåret så piggnade jag på mig:) Pappa o lillebror åkte till stockholm för att gå den där marchen eller vad det nu är.. Jag och annica tog filtar o täcken o la på ett hus tag brevid lägenheten o solade i två timmar! otroligt skönt må jag säga.. Sen tog vi oss en promenix med tiger (hunden) , lovade ju pappa o passa tiger idag, gå ut o gå o så med honom! Men sen när vi varit ute o gått ett tag så tog vi ner alla saker från taket o lade oss på gräsmattan nedangför lägenheten med tiger o solade vidare, drack nån öl o flummade gjorde vi oxå! Mysigtmysigt! Nu har jag kommit ut från duschen o ska snart göra mig i ordning lite.. Men sen blir det nog mest att ta det lugnt, o vänta hem pappa o lillebror. Skulle ju egentligen till gnesta marknad idag, men kännde att jag inte hade ork till det tidigare idag, men nu är jag sugen på o dra dit, men vet inte om jag har någon skjuts.. :( buhu, alltid jag o krångla till allt. Men så kan det gå o så är det! Anyway, nu ska jag kila iväg o föna/platta håret lite så jag får det gjort!
PUSS!


Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0