five days left.

Ja vad ska man säga, här är det varm, underbart o skönt.. men ska dock hem om 5 dagar.. ska bli rätt trist men ändå skönt, ni vet, komma hem till sin egen säng osv :P katterna, pappa o alla vänner :) saknar min laura rapp massvis ju:/ <3
Jani, vad ska man säga mera, jag har inte så mkt att säga känns det som, har inte en sådan stor lust att skriva om massa nu i kväll heller, är rätt seg o trött efetr en hel dag i solen.. Men anyway. jag tar o berättar en hel del när jag kommer hem iställer, kanske kommer ett inlägg till här under min resa i cypern. Lär låna datan en kväll till.. eller kanske två, hihi, vem vet, vi får se hur det blir. Nu ska jag ta o sluta skriva så mkt onödigt babbel här. Hoppas ni har det bra hemma i sverige, för här har jag det massa bra :) (På lördag ska det bli 41 grader, wiho, i like it)

/Nettaan,


Skriv var du har på hjärtat!
Postat av: Laura Rapp

Kom hem vännen <3, imorgon kommer du hem!! och i veckan får vi ha en vinkväll i min nya lägenhet!

Älskar dej gumms!

2008-06-29 @ 21:46:16

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0