Cypern.

Yes, nu är man här igen, har varit här sedan i måndags, dvs den 16/6, allt är underbart här som vanligt. Mycket sol, god mat, shopping i lugna kvällspromenader och lite uppträdande i limebar om kvällarna med en drink. Mysigt!
Idag fick jag lusten till att låna en dator här i reseptionen för o prata lite med folket där hemma. Men ska snart tillbaka till hotellrummet o umgås med familjen. Kanske stannar på limebar o tar en öl innan, det lär ju mäsrkas! Men men, nu är snart min tid ute, köpte bara för en halvtimme.. men det blir längre någon annan kväll skulle jag tro! Men hoppas alla har det bra, för det har jag :)

Saknar mina vänner där hemma, tomt utan er här ju :/ <3

/
Varma & bruna kramar, Nettaan.

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0