1 juni o underbar väder.

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag nu men det har varit mycket du dom sista dagarna på veckan.. Måndag - Fredag har det bara varit jobb jobb jobb.. buhu, tråkigt att stå inne i en butik när det är fint väder ute lixom.. Men det är smällar man får ta! Anyway, lite kort om dagarna under helgen!

Fredag; Efter jobbet på fredag så drog jag hemmåt, åt lite o gjorde mig i ordning o sen så begav jag mig till vagnhärad o drack lite cider med Amy o Laura.. Mysigt var det allt. Sedan tog jag bussen hem kl 01.00 när jag kom hem så kröp jag ner i sängen dirket, var skapligt trött faktiskt.

Lördag; Vart väck av tommy (mammas sambo) klockan 06.00 på morgonen. Skulle nämligen åka till nacka klockan 06.40 för att vara hårmodell åt rebecca som går sista året på frisörskola.. När vi väl kom fram till nacka så var det samling för alla frisörer o vi "hårmodeller" fick bara sitta o vänta på att det skulle bli våran tur att bli fixade.. Jag carro o annika tog en promenad till coop o köpte massa mat o gottis. När alla väl var fixade i håret så fick man gå in i ett rum o bli bedömd av ett par lärare, tror det gick toppen för rebecca faktiskt! Bra jobbat tjejen! Sen begav vi oss hemmåt, stannade så klart på donken i morberg på vägen hem. Där vi oxå släppte av carro o annika, sen fortsatte jagh rebecca o ciccie hemmåt. När jag kom hem så var det massa folk hos oss, tommy barn o hans barnbarn. Tommy fyllde nämligen år igår! Grattis på dig. Folk vart kvar hos oss till halv ett, satt ute hela kvällen, rikigt mysigt !

Söndag; Yes, söndag, 1 juni, underbart väder! love it. Jag vaknade för några timmar sedan då jag tog en kopp kaffe o satt min ute på baksidan i solen direkt, bra start på morgonen:D Sen har jag bara settat där ute hela morgonen o nu passade jag på att uppdatera bloggen lite. Väntar nämligen på att mamma ska bli klar i badrummet så jag kan ta en dusch o fixa till mig lite. Mitt hår står lite huller om buller idag, pga all volym, hårsprey o vax från gårdagen! Uppdaterar väl mer om dagen senare, när jag vet vad som händer!

Ha en underbar dag!

Skriv var du har på hjärtat!

Kommentera inlägget här:

-Ditt namn?
Här ofta? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/ -Skriv din bloggadress här så jag kan kika in din sida!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0